سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دهکده ای به نام آب باد


معاون بنیاد مسکن کشور خبر داد:

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تا پایان برنامه پنج‌ساله در تمام روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه و اجرا می‌شود.


 



 

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، محمدرضا شاملو بعد‌از‌ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی در شهرستان آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون طرح هادی 23 هزار روستای کشور تهیه شده و در بیش از 9 هزار و 500 ‌روستا فاز نخست طرح بهسازی روستایی اجرا شده که بیشتر آنها به اتمام رسیده است.
وی مجموع اعتبارات عمرانی و بهسازی روستاهای کشور را در سال‌ جاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: قرار است در صورت تامین از محل درآمدهای مازاد کشور مبلغ حدود 3 هزار میلیارد ریال نیز به این اعتبارات افزوده شود.
وی با اعلام اینکه برای اجرای طرح‌های هادی پیش‌بینی شده در روستاها سالانه نزدیک 15 هزار میلیار ریال اعتبار لازم است، گفت: مشکل اصلی برای اجرای طرح‌های بهسازی روستایی کمبود اعتبار است.
شاملو همچنین خاطر‌نشان کرد: اماکنی که در جریان اجرای طرح هادی روستایی در مسیر آزادسازی طرح قرار می‌گیرند، برای صاحبان آنها تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در پاسخ این سؤال که هدف از حضور در استان آذربایجان چیست، گفت: برای افتتاح چند طرح عمران روستایی و بازدید از طرح‌های اجرایی بنیاد مسکن برخی شهرستان‌های استان از جمله تبریز، آذرشهر، عجب‌شیر، اسکو و بستان‌آباد و سایر شهرستان‌های استان است.
شاملو همچنین در مورد اسناد صادر شده اماکن روستایی کشور گفت: تا کنون افزون بر 2 میلیون و 360 هزار سند‌ اماکن روستایی در سراسر کشور صادر و به صاحبان آنها تحویل شده است.

*بهره‌برداری از طرح روستایی «اخی‌جهان» آذرشهر
با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور فاز نخست طرح هادی روستای «اخی‌جهان» آذرشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
نخستین فاز طرح هادی روستای «اخی‌جهان» آذرشهر به طول 650 متر و با هزینه‌ای 2 میلیارد و 650 میلیون ریال اجرا شده است.
رئیس بنیاد مسکن آذرشهر در مراسم افتتاح فاز نخست این طرح هادی روستایی گفت: علاوه بر اجرای این طرح تا کنون حدود 150 واحد مسکونی در روستای یاد شده بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.
محمدرضا شاملو‌ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور همچنین پس از اجرای فاز نخست طرح هادی روستای «اخی‌جهان» با حضور در روستای «آلمالوداش» این شهرستان از طرح بهسازی در دست اجرای این روستای نیز بازدید کرد.
فاز نخست طرح هادی روستای «آلمالوداش» آذرشهر به طول 750 متر و با هزینه 2 میلیارد ریال در حال اجراست.
منبع : خبرگزاری فارس

 برگرفته از وبلاگ دوست عزیزم فیض اله الهیاری

پارس پایتخت تاریخ وتمدن

http://parsaria.parsiblog.com

 



نوشته شده توسط سجاد در جمعه 89/7/23

نظر





مطالب پیشین

Powered By blogfa.com Copyright © 2009 by dehyariabbad
This Themplate By Theme-Designer.Com

.:: Menu ::.

صفحه ی نخست
پست الکترونیک
پروفایل مدیر وبلاگ
آرشیو مطالب
عناوین مطالب وبلاگ
لینک rss
طراح قالب

.:: About ::.

مدیر وبلاگ : سجاد[37]
نویسندگان وبلاگ :
فیض اله الهیاری نسب[0]

.:: Links ::.

آگهی رایگان
تور

کد آهنگ

کد موسیقی

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
پارس پایتخت تاریخ وتمدن
دهیاری روستای آب باد
بانک مقالات فنی و مهندسی
کامفیروز (بهشت گمشده)

.:: Others ::.



.:: Archive ::.

مقالات و مطالبی در مورد مسایل روستایی